Õpikeskkonnad ja -võrgustikud kursuse õpileping

Õpilepingu koostamine võimaldab õppijal leida oma õpitee, õpieesmärgid ning ning -strateegiad.  Samuti võimaldab see õppijal hinnat, millisel määral oma personaalsed õpieemärgid saavutati (Põldoja, Jürgens & Laanpere, 2016). Õpileping lähtub õppija tegevustest. Õpilepingut ei tasu segamini ajada õppelepinguga, mis lähtub sellest, millised on õppes osalemise tingimused.

Kuna kuulan seda kursust teist korda (varasemad kursuse postitused on leitavad siitsamast bogist), huvitab mind ka see, kuidas õppejõud kursust edasiarendanud on.  Kuidas üldse ühe kursuse arendamine käib, millest on ajendatud jne.  Haridustehnoloogia ajalugu ja õpikeskkondadega seotud trendid on kindlasti minu jaoks uued põnevad teemad selle kursuse raames ning nendega soovin end kurssi viia. See oli ka õppejõu soovitus.  Samuti saan anda õppejõule tagasisidet kursuse kohta võrreldes oma paari aata taguse kogemusega samal kursusel.

Ka projektõppes parima välja toovad õpikeskkonnad ja õpihaldussüsteemid pakuvad mulle huvi ELU-projekti kontekstis. Meeskonna- ja projektitöö väljakutse on kindlasti toimiv virtuaalne töökeskkond.

Tahan kursusel panustada kursusekaaslaste postitustele kaasaelamisesse. See rikastab nii enese, kui kursusekaaslaste õppimist ning aitab luua meie õppimisele tähendust.

Lõputööd kirjutades kahetsesin väga, et ei pannud juba varakult tallele õpingute jooksul loetud kirjandust ja teadusartikleid piisava süsteemsusega ja läbimõeldud märksõnadega. Seda viga tahan magistriõpingutes parandada ja leida hea tööriista. Mendeley ei ole usaldusväärne MS Wordiga töötades. Vihjed on teretulnud.

Kursuse rühmatöös (õpikeskkonna disain) soovin samuti osaleda, praktilise disainikogemuse saamiseks.

Link ülesandele: https://opikeskkonnad.wordpress.com/2019/09/08/opileping-ja-esimesed-tegevused/

Viide:

Põldoja H., Jürgens P., Laanpere M. (2016) Design Patterns for Badge Systems in Higher Education. In: Chiu D., Marenzi I., Nanni U., Spaniol M., Temperini M. (eds) Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016. ICWL 2016. Lecture Notes in Computer Science, vol 10013. Springer, Cham

One thought on “Õpikeskkonnad ja -võrgustikud kursuse õpileping

Jäta sõna

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s